lunes, 15 de junio de 2009

Eho

Interesuje me da li neko, uradi bar nesto, od svega sto je procitao.
Da li znate sta to znaci?
Ako znate, dovoljno je da mrdnete i malim prstom.

Da li se setite u situaciji kada vam je lose, kada to traje i ne vidite izlaz ,
da li ista od tehnika probate u tim zamucenim, potonulim stanjima.
Ako ne radite nista, zasto ne radite. Ili , zasto se ne setite procitanog.
Zasto uopste citamo sve ovo, ako ne uradimo bilo sta u trenutku kada je to potrebno.
Da li tehnike nisu jasne...ili je posredi lenjost, ili
nije shvaceno o cemu se uopste radi.
Zasto citiramo znanja i tehnike a ne koristimo ih
kada nam je to zivotno vazno???

Onda, neko dodje pa ispise citate ili kaze sta je ko rekao i bude zadovoljan i srecan
kao da je nesto promenio time sto je drugima dao savet.
Poznajem ljude koji godinama citaju,
slusaju,
cak i pricaju to sto su culi,
ali u tome nema njih,
oni samo ponavljaju ono sto su culi i to je sve.
Oni samo misle da misle.
Oni cak i ne znaju da ne znaju.
Oni i ne cuju niti znaju da ne cuju.
Oni nista ne znaju, oni ne zive.
To su samo neki refleksi koji daju eho i to je sve.

7 comentarios:

buda dijo...

A sta ti mislis da si uradila po tom pitanju i odkud ti pravo da sudis o drugima? Zasto mislis da si neko ko je u boljoj poziciji da sagleda stvari? Sta mislis da ces inicirati ovim tekstom?

Jelena Djordjev dijo...

O zdravo Budo,
drago mi je da si ovde,
ja jos uvek radim po tom pitanju i ne nameravam da prestanem..
ne sudim o drugima vec se pitam to sto sam pitala...
ovaj tekst je inspirisan jednom mojom rodjakom koja godinama ide na razne kurseve i predavanja i ponavlja sve sto cuje, a sama se ne usudi da ista uradi prakticno. Imam jos jednu prijateljicu koja je citavo bogatstvo dala za raznorazne kurseve i nista...

i eto dodje mi onako iz duse da zavapim nad samom sobom i nad drugima...pa napisah ove redove olaksanja

Bhairava Deva dijo...

:))
Čuj to, da upotrebe to što čitaju, ili što su čuli???
Kako i s čim?
Prvo, MISLE da to imaju.
Sve dok misle da to imaju, to je problem. Kao što je budi problem što misli da je samospoznata, tako je svima ostalima problem što misle da to znaju. Um je aparat koji te lako ubjedi u ispravnost svog pogleda i mišljenja.
KAda se nađer pre nečim što ga izaziva, kao recimo što ovaj tekst izaziva budu, jer ona misli da si pisala njoj, oni ulaze u PRAVDANJE, NAPADANJE, USLOVLJAVANJE, igraju igru UVAŽAVANJA kako bi sebi dokazali sliku koju imaju .. itd.. itd.

Prvo, to što si odgovorila budi ovdje je tvoje pretjerano uvažavanje ljudi koji to nisu zaslužili u smislu da si prepoznala rekaciju kod nje, ali si ipak pokušala da joj pojasniš. Ona ne želi tvoje pojašnjenje ona želi nekog na koga će projektovati svoje mentalno-emotivne tripove. A takva je većina, ne samo buda.
Umjesto što je pitala što ćeš inicirati ovim tekstom za nju bi bilo pametnije da je pitala što je ona regovala na ovj tekst? Ali pošto to ona ne može da se pita, jer je ubjeđena da je ispravna i da zna što radi, ona je svoje nezadovoljstvo projektovala na tebe i tvoj tekst.
A ti si ona se išla ulizati budi.
Prvo što je žališ?
Drugo, što je prihvataš njeno unutrašnje uvažavanje i u vidu sažaljenja joj se obraćaš?
Treće, što je nisi "tresnula po nosu" kada je pitala ovo pitanje?
Četvrto, dokle ćeš da živiš na svoju štetu?

:))))

Pozdrav Budi.. ;)

buda dijo...

@Bhavani
Ovog puta moram priznati da si me prijatno iznenadila sto si mi odgovorila na pitanja i drago mi je ako je to tako kako si napisala, znaci ispoljila si tvoje trenutno stanje po tom pitanju. Moram ti priznati da sve ovo vreme koje sam provela u ovom rascepu vremena kod Bhairave na T and G, kao i na njegovom starom bloku, pa nadalje ovde i na Budnosti, provlaci mi se jedno jedino pitanje, da koliko smo u stanju da sve to sto znamo primenimo u praksi odnosno svakodnevici, jer ako to nismo cemu sve ovo samo jedno vise zavaravanje. Nisam imala nameru da te uvredim, reagovala sam , jer sam imala potrebu za tim, a nisam morala, htela sam, bas sam zelela da vidim od svega toga sto imam prilike da spoznam tebe da sta ti jesi, cini mi se da sam te tek sada srela u ovom odgovoru meni. Hvala, Bhavani, pozdrav...:)

buda dijo...

@ Bhairava
Drago mi je sto sam te bar isprovocirala da na nesto reagujes, pa neka je to i u negativnom kontekstu po mene. Nisi u pravu sto mislis to sto mislis da ja mislim, ali tvoje je pravo da tako mislis, tu ja nista ne mogu. Sve ovo vreme desavanja medju nama, ne znam kako to da nazovem, posto nije ni komunikacija, ni ucenje, ni nekakva relacija koju mogu imenovati ti si iz velikog plusa presao u veliki minus u odnosu na mene ne znam samo odakle tolika mrznja, jed, bes i zasto ? Nikad nisam imala nameru da ulazim u sukob sa tobom, bila sam tu da naucim, od tebe od drugih, da spoznam na osnovu desavanja to sto treba da spoznam. Od silne euforije sto sam pronasla mesto gde imam s kim pricati o temama koje su mene nadasve zanimale do razocarenja, kako ti na koncu ne vidis da ko sam ja, posle svega sto si razgovarao sa mnom na Tantri i posle svih desavanja, gde si se ti ponasao kako si se ponasao, ono kao tebi se moze a mi nek izvolimo kako moramo i kako nam je dopusteno nemam reci, pa do toga da demonstrativno skines link sa svoga bloga. Zaista ne znam cime sam to zasluzila? Ako tako mora da bude, onda ce tako biti. Zao mi je jedino sto sam dozvolila da me celim svojim bicem obuzme iluzija zvana Jivan Mukta. Pozdrav, Bhairava i svako dobro, ako me ne zelis u svojoj blizini onda idem, a cini se da sam htela da odem vec odavno samo sam na tvoj nagovor i naklonost koju si iskazivao prema meni ostala tu sa vama da podelim sta se ima podeliti. Sory ako sam pogresno procenila.

Bhaerava Deva dijo...

O nisi me ti isprovocirala, vec Bhavani. :))
Za tebe znam da ne zelis nista da radis, sem tebi znanih ciljeva. No, oni koji rade, izmedju ostalog Bhavani, MORAJU da rade.. a ne da se licmjerno priklanjaju radi stisavanja bure.

A ti si samo bila vjezbanka u zadnje vrijeme.
Vidis ipak sam mislio da ce to da te pokrene, ali nije.. :)))

Puno ja tebe volim i postujem, samo sto ne mogu vise da gubim vrijeme sa tobom i ljudima koji imaju te motive i ciljeve kao ti.
Ovaj tvoj odgovor nisam ni citao, jer znam da ni ti ne citas sve sto sam napisao, jer da si citala sada bi bila ispred mene osoba koja JESTE buda, a ne imitacija.

Hvala na razumjevanju.

Puno poljubaca i sasrecom.

buda dijo...

Posto si izbrisao komentar kod sebe, cisto da zaokruzimo ovaj razgovor, a nadam se da Bhavani nece imati nista protiv stavicu ga ovde...

Posto je doslo vreme za rastajanje svako dobro ti zelim i zbogom, a vreme ce pokazati ko je bio u pravu, a ko ne, a ko izgubi moras priznati mnogo je reskirao. Nazalost ovde nam se putevi razilaze, jer moja vera je toliko snazna da je cak ni ti ne mozes poljuljati. Takodje pusa, svako dobro, nadjemo se u svesnosti, kad dodje vreme za to, a dotle svedocim ono sto se dogadja...;)