lunes, 2 de abril de 2012

Pesma o Duši


Pesma o Duši

Ja nisam ni ego, ni razum, ni um ni misao nisam;
Ne možeš me namirisati ili u reči uobličiti, okom ili uhom uhvatiti.
U svetlosti ili vetru me ne možeš naći, ni na nebu ni zemlji-
Svesnost i sreća, Blaženstvo Blaženoga Ja sam.

Nemam imena, ni život, ne udišem zrak;
Ni jednim elementom ukalupljen nisam, koža me ne prekriva;
Nemam jezik, ruke ni noge, ne starim.

Svesnost i sreća Ja sam, Blaženstvo u oslobođenju.
Odbacujem mržnju i strast; iznad iluzije i pohlepe;
Ponos me ne dodiruje, nikada zavidan nisam;
Iznad vjere, bogatstva, slobode i želja Ja sam.

Svesnost i sreća Ja sam, Blaženstvo je moj pokrivač.
Poroci, zadovoljstvo i bol nisu moje poreklo,
Ni sveti spisi, molitve ni hodočašća;
Nisam materija, ni eter nisam.

Svesnost i sreća inkarnirana, Blaženstvo Blaženoga Ja sam.
Strah smrti ne poznajem, pukotinom ili rasom razdvojen nisam;
Nijedan roditelj me ne zove dijete, veza rođenja me ne veže.
Nisam učitelj ni učenik, rođaka ni prijatelja nemam.

Svesnost i sreća Ja sam, jedinstvo s Blaženstvom moj je kraj.
Ni znanje ni poznavalac nisam, ne možeš me upoznati, bezobličnost je moj oblik.
Lutam između osetila, ali oni nisu moj dom;
Uvek mirno uravnotežen, ni slobodan ni vezan.

Svesnost i sreća Ja sam, u Blaženstvu moj je dom.

No hay comentarios: