jueves, 1 de enero de 2009

Posmatrac ili onaj koji "vidi"

Sve je energija. Ceo kosmos vibrira. Sve je svetlost.
Ne mogu reci sta sam ili ko sam
ali koristim jednu sicusnu tackicu svetlosti kojom percipiram.
Ta tackica ima izuzetnu osetljivost.
Ona se krece tamo gde je moja paznja tako da uskladjuje svoju vibraciju sa objektom.
To je percepcija.
Postoji svet koji mi je objasnjen od drustva, serviran od roditelja, dobila sam i ime i
tu se moja tacka ugnjezdila. Identifikacija.. To znaci da ja percipiram samo objasnjeni svet.
To je poznati svet koji delim sa okolinom.
Odnosno svi zajedno delimo objasnjenja o sebi i o svetu.
Tacka percepcije je "poznatim" konceptima zarobljena.
Navike nastaju ponavljanjem.Secam se kako me je to ponavljanje na neki nacin uzasno bolelo.
Nastala je razdvojenost. Ja i drugi. Dobro i lose.
Um.
Patnja.
U svakom trenutku sam "protiv" sebe ili sam "za".
Moram biti savrsena a vec sledeceg trenutka pogresim i jaz se povecava.
Neprekidno kretanje izmedju idealizacije sebe i nemogucnosti da to budem.
Zelja da budem savrsena nastala je kada sam bila pobedjena. Pobedjena od nekoga ko je isto tako bio pobedjen i tako se prenosi kao zaraza.
Kada se uspostavi veza izmedju savrsene i nesavrsene mene,
izlazi se iz zacaranog kruga uma, koji sve drzi pod svojom kontrolom.
Ta tacka percepcije kada se fokusira na sebe, percipirace sebe. Odnosno vibrira svojom vibracijom koja je vibracija jedne ogromne inteligentne ljubavi
kojom je ispunjen citav univerzum.
Sebe vidi sebe, svesnost svesna sebe.
Percepcija percepcije...

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Jedna pjesma, mnogo čežnje...

4 Strings - Take Me Away

A shining light
Another day turns into night
Eternal fire
Waited all my life

Take me away
A million miles away from here
Take me away
Find a place for you and me

You're taking me higher
High as I could be
You take me away
Forever you and me
Take me away

The tears I cried
Kept them all inside
I needed time
To make up my mind

Take me away
Million miles away from here
Take me away
Find a place for you and me

You're taking me higher
High as I could be
You take me away
Forever you and me
Take me away

Take me away
A million miles away from here
Take me away
Find a place for you and me

You're taking me higher
High as I could be
You take me away
Forever you and me
Take me away
---
Lyrics powered by LyricFind

Jelena Djordjev dijo...

@Promatrac, hvala ti za divnu pesmu

@Ganga Devi, sta da ti kazem:
Obozavam - postajem!
Obozavanjem - postojim;-)

Anónimo dijo...

bez početka postojah
u beskonačnom trenu postojim
pa se toga sjetim

preokret misli u nesaznajno
u ime nelinearnog postojanja
u vremenu naguala

Anónimo dijo...

Radim nešto i otvaram se duhu,
osjecam nijemo što mi priča.
Na to počne ova pjesma, koja priča otprilike ono što Duh priča meni.

Sledio sam se kako su stihovi istiniti.

(lyrics are written by Allure / Burns, Christian) nekakav moj prijevod

Ti
Ti si dio odgovora
Ne postoji ništa što ne bi uradio
Ne postoji ništa što ne bi uradio

I ti
Ti si na toj novoj sceni
Nema kuda ti nebi išao
Nema kuda ti nebi išao
Za mene

Ako se okreneš
Hoćeš li me uzeti?
Hoćeš li me izgubiti?
Čujem zvuk
velikog padanja dolje
velikog padanja dolje

Pa ću ja ići s tobom
I možemo se osjećati živima
I ja
Ja te trebam ovdje
Jer ja
Jer ja vjerujem u moč
U moč u tebi

Ti
Tvoj dio budučnosti
Spašava tog slomljenog čovjeka
Spašava tog slomljenog čovjeka

Jer ja
Osjećam se tako ovisno
Ja znam da te trebam sad
Ja znam da te trebam sad
Sa sobom

Ako se okreneš
Hoćeš li me uzeti?
Hoćeš li me izgubiti?
Čujem zvuk
velikog padanja dolje
velikog padanja dolje

U tebi su moči
I drže me dolje
U tebi su moči
I drže me dolje

Anónimo dijo...

Uf, je li ga to Duh pretjerao? :-)