lunes, 12 de enero de 2009

"Ti si drugi Ja"

Iskustvo sebe moze se opisati. Skoro svi koji su imali iskustvo sebe, pricaju o tome.
Ako ga ne ispricas ili ne napises, gubi vrednost.
Ljudi koji nisu imali iskustvo sebe, ne mogu da shvate ono sto procitaju.
Prepoznaju samo oni koji imaju to iskustvo, njime ga i prepoznaju.
Ostali, osete oslobodjenu zivotnu energiju bica i tada obozavaju "njega", svojim divljenjem i obozavanjem i drze ga ovde, u umu .
Postoje uputstva za spoznavanje sebe koja, stara cak i po nekoliko hiljada godina mogu da posluze i danas. Kako se smiruje um. Medjutim ona imaju svrhu samo ljudima koji su to iskustvo sebe imali.
Citanjem tih uputstava moze se samo oziveti vec poznato i dozivljeno iskustvo. Znaci sluzi onima koji su vise puta imali iskustva sebe ali zbog jos postojecih vezanosti, neosvestenosti, jos uvek se vracaju umu. Um je razdvojenost sa sobom.
Svako "iskustvo sebe" ima svoj specifican i jedinstven stil. Svako ima "razdvojenost" od sebe po jedinstvenom zivotnom iskustvu. Zivotna prica. Mi smo konstantno u umu protiv sebe. Kada izadjemo iz uma, dozivimo jedinstvo,
jedno bice... Ono sto indijanci kazu: Ti si drugi Ja...

1 comentario:

Bhaerava Deva dijo...

Tekst je odlican. :)))

Al uvijek imaj na umu, ne pravi gresku kao ja iako sam upozoren.
"Kada ides sljepcu u goste, ne kupuj ogledalo."
Ili ti:
"Ne bacaj bisere pred svinje, jer bisere ce pogaziti a tebe rastrgati."