domingo, 7 de marzo de 2010

Ispravnost Motiva



Zelja za razumevanjem i radom, kod mene, isla je iz motivacije da sakrijem jaz i besmisao smisla u besmislu .
Sve sto sam "razmevala" odradjivala bih, ali, sve je bilo lupanje glavom o zid.
Time sam sve vise sebe zatvarala i povecavala bol besmisla.

Pre neki dan, posmatrajuci mehanicnosti, sagledala sam taj deo uma iz kojeg dolaze odluke o radu, razumevanju i znanju.
I postalo mi je jasno da zelja za razbudjivanjem ne moze doci iz tog dela uma, gde vladaju mehanicnosti,
to je zamka u koju sam se uhvatila kao u paukovu mrezu.
Sve je to jacanje glupog, sebicnog, oholog ...egoizma, koji je kao ajkula napadao i hranio se slikom o sebi.
I uvidevsi praznocu igre,osetila sam olaksanje.

Zbog pogresnog motiva, trazenje usmerenja i grcevito hvatanje za postojanost i ispravnost,
vodile su me u izgubljenost i laznost koja se hranila sama sobom.

No hay comentarios: